When I grow up I want to be nothing at all

Jag sitter här och sliter med min matte C. Och när jag för första gången (nästan till och med från matte A) klarar en C-uppgift kan ni ju förstå min glädje. Så då ska jag imponera lite på min pappa och göra honom stolt ni vet, så jag säger detta till honom

-Pappa jag klarade en C-uppgift!

-En?

Är detta svaret man vill ha? Näe... Inte direkt ;)

 

 

 

 

Här är en (förvisso två år gammal) bild på min någorlunda sadistiska pappa. Innan idag kom han på att det snart var 11/9 och att det då innebar ett jubileum... Jag tror mamma packade med sig en del av pappas hjärna om jag ska vara ärlig...

 

Btw! Fiktionera. Är inte det ett fint ord?

 

Hai svai!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0