It's so different when we kiss

Movits är det bästa livebandet jag har skådat under de 17 år jag gått igenom! Ångrar inte en sekund av deras spelning! Illa var dock att vi ställde oss i kön till våra langos cirka tio minuter innan spelningen började och vi inte hade någon aning om vart scenen var... Därför blev bilderna lite enformiga men enjoy the photos from todays adventures!

 

 

 

 

 

Och ni vet den låten jag länkade till i mitt förra inlägg? Jag tyckte att det skulle bli intressant att se hur dom löste delen när Timbuktu sjöng. Dom löste det på det bästa av sätt. Dom tog dit snubben! Och då tror ni att jag såg två olika artister live på en och samma gång men NEJ! Jag såg tre!

 

 

Dom drog dit Promoe med.

 

Movits är från och med nu mina nya gudar. Man fick en sån underbar energi av dem eftersom dom stod och hoppade sig igenom hela spelningen. Sjöng och spelade så det stod härliga till gjorde dom med! Underbara snubbar.

 

Dock ska jag sova nu. Ska upp och iväg till skolan igen nu efter det bästa sommarlovet man kan tänka sig :) Älskar er alla! Peace out!

 


Kommentarer
Postat av: Lars

Tjo, Det var både Timbuktu, Movits, Promoe OCH Zacke! :)

2011-08-24 @ 17:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0