We can keep trying but things will never change

Skoja inte om att matten var ett helvete idag. Jag satt vid fönstert och en massa bilar kör förbi så man hör knappt något. Så kollar jag upp och så kollar alla på mig. Damn! Gissa om jag fick en fråga som jag inte hörde -.-
Ja, så efter ett tag fattar jag då och säger svaren (som lyckligtvis var rätt) och allt är frid och fröjd. Om man bortser från att jag inte tycker om att säga matte tal rakt ut i luften, för jag är inte så himla bra på matte och jag tycker inte om att säga fel (speciellt inte när det är en NV klass som är helt bra på matte allihopa...).

Ja och så stängde jag fönstert. Så drog läraren en ny genomgång som jag bara lyssnade halv på för jag räknade för mig själv. Så märker jag att alla tittar på mig igen. DOUBLE FAIL! Och denna gången var ju fönstert inte öppet och jag kunde inte fokusera för jag blev helt varm i hela kroppen (på ett dåligt sätt) och kunde inte tänka så svaret blev "vet inte" när jag egentligen hade kunnat det...

Jag skojar inte när jag säger att det inte höjde mina tankar om matte...

Så, där fick ni ett inlägg utan bildet. Grymt tråkigt... Så jag slänger in en liten kul bild.


Haha, det är jag och Hanna som goes fat person

Hade först tänkt ta en emobild på mig, men jag tror inte att tvivlar-Björn läser min blogg så det är ingen mening med det.

RL: Kleerup – With Every Heartbeat (Feat. Robyn)


Kommentarer
Postat av: Tei

Svar:

Tycker jag också! :D

2010-09-09 @ 17:42:26
URL: http://tteeiii.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha den bilden alltså! :D



Den låten sjunger vi i kören med en massa grymma stämmor till. Det är så snyggt så att man ryyyyser!

2010-09-09 @ 17:54:11
URL: http://allforthemoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0