I'm outdated, overrated...

Skoja inte om att det regnade en massa när jag gick/cyklade hem med Månsson idag! Blev helt dyngsur... Inte okej :( Men å andra sidan var det värre för Pontus för han kunde inte byta om till något och så är han förkyld...

Men mitt hår blev failat. Och lockigt. Inte så kul! För sen skulle vi på typ... Någon sorts informationsmöte på skolan. Inte så värst givande kan jag tycka. Men det var ett tillfälle att taffsa lite extra på vännerna ju ;)



Fick bli i alla fall en mupp bild. För att jag inte är så jätte bra på att lägga upp saker mer -.- Inte den bästa bilden, men TITTA INTE DÅ! ;o

RL: Mayday Parade – I Swear This Time I Mean It


Kommentarer
Postat av: D

Fin

2010-09-16 @ 10:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0