I am not afraid to keep on living, I am not afraid to walk this world alone

Skoja inte om att jag blev glad i morse när jag läste tidningen! Jag kollade bara lite snabbt så såg jag en liten bild längst ner i vänstra hörnet. Och så tyckte jag att jag kände igen personen i mitten. Men så tänkte jag inte så mycket mer på det så skulle jag vända blad och ni vet när man ser vad det står sådär i sista sekunden? Ja, så var det. Jag tänkte "My Chemical Romans? Wtf?" Så kollar jag närmre och personen i mitten var en gitarrist i bandet! Ja, så jag läser den lilla texten som fanns. Och ni tror inte att dom ska släppa nytt album! Snacka om glad jag blev!



Deras nya album ska heta Danger Days: The True Life of The Fabulous Killjoys. Klicka på bilden för en förhandslyssning till en låt från deras nya album.

Skoja inte om vem som lätt ska gå och se dom live om dom kommer i närheten av Sverige!

RL: My Chemical Romance – Famous Last Words


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0