Swedish mouth

Jag vet att jag sa att jag skulle lägga upp ett inlägg om dagen. Ja, så blev det inte. Men i fredags var jag så upptagen med att fixa till festen och igår orkade jag bara inte. Egentligen orkade jag inte idag heller, men lovat är lovat, right? Så nu sitter jag här.

Festen i fredags blev enligt min mening lyckad! I början var det lite tyst och så, men det var inte så många som kände varandra så jag förstår dem. Men efterhand så blev det mycket mer livat! Tur var väl det ;)
Jag fick en massa fina saker och jag vill tacka alla som var där för allt! Vi får ha en till fest snart som blir ännu mer awsome!

Idag åkte hela familjen Witting till Malmö för att shoppa. Jag har fått ett presentkort på ESPRIT så jag hade tänkt att köpa en assnygg jeansskjorta som jag kollade in när vi var i Stockholm men såklart så fanns inte den där... Så min shoppinglust försvann och jag kom, till min besvikelse, hem tomhänt.

Resten av kvällen har jag spenderatr framför min underbara dator... Ni vet, datorn är min ända vän ;) Förutom den timmen det var Glee. Tack till min mamma för att du påminde mig!

Och här hade jag tänkt att ha en bild på mig men eftersom jag känner mig lagom ofräsch idag så blev det ingenting med det. Det var allt för mig!

Godnatt, spring och kyss en katt!


Kommentarer
Postat av: linda

neeej va det glee idag?:O Ja tyckte festen var mycket najs! tacktack^^<3

2010-05-16 @ 22:27:05
URL: http://justanotherandersson.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag kom faktist ihåg att det var Glee:D haha



Nej det gjorde jag inte. Jag kollade på tv och så bytade jag till 4an och där såg jag Glee:Dhaha<3

2010-05-17 @ 21:19:48
URL: http://amandajovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0