21.52

Dam da da daa!

[x] Afroperuk
[x] Platåskor
[x] Stooora solbrillor
[x] Klänning
[x] Skor
[x] Disco kläder

All done! Här har ni ett smakprov av onsdagens outfit!



Asballt, eller hur?

Men i alla fall. Amanda frågade vad det var för klänning jag ska ha på mig på lärarmiddag som är på onsdagkväll. Jag är fortfarande inte helt säker på om det är det jag ska ha men i alla fall. Här är den:



Ignorera att min cam suger och att klänningen är skrynklig så ;) Dessutom är ryggen asball!



Rauwr! Sexigt golv right? ;)

Dagens låt   Bara för att Oskar ville det... ;)

Men nu ska jag sova... Ha det!



Kommentarer
Postat av: Måns

Sexyy<33

2010-06-06 @ 21:55:42
Postat av: amanda

Snygg snygg;)(L)

2010-06-07 @ 17:04:57
URL: http://amandajovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0