23.30

Igår doppade jag mig i havet för första gången denna sommaren. Haha, snacka om att det var kallt. Men jag och Hanna doppade oss ändå två gånger även om det var molnigt ;) Vi hade nämligen bestämt oss... Så det fick bli så. Idag var jag också på stranden och även om det var finare väder idag än igår så badade jag inte. Jag låg bara och stekte på stranden ;) Haha stekar-Matilda...  Och imorgon bär det av till morfadern min. Så det blir väl inte så många blogginlägg då heller. För jag kommer hem vid nio och då går


Bara för att bilden var hetare än mig

SWEENY TODD <3 (här är trailern)
Den är typ megabra och Johnny Depp är med i den. Så jag kommer förmodligen kolla på den istället (Y) Haha, blogg.se kan känna sig dissade ;) Men ni som inte har sett den bör helt ärligt se den. För den äger.

Puss och kram :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0