16.28

Jag och mamma ska dra oss iväg i det gråa vädert nu. Vi ska till stan för att se om, kanske, det finns en annan klänning jag kan ha på lärar middan. Eftersom den andra är lite för stor över höfterna.

Men först ska jag tala om att jag har fått reda på tre betyg idag! Det var väl sådär... Eller egentligen var det jättebra men jag hade ju satsat på MVG men det sket sig... Så jag har MVG i bild och svenska av de jag fick reda på idag. Sen har jag tagit hem min portfolio som jag har alla mina teckningar som jag har gjort på bilden. Och när jag tittar i den ser jag att jag faktiskt är bra på något...

Och så får ni dagens låt här  [play]  den spelade Hanna, Jag och Max för klassen idag. Men det var bara jag, Hanna och Krestina (vår musiklärare) som gillade den. Och förresten så tog jag med min kamera till skolan idag! Det blev inte så många bilder, men jag kanske lägger upp en eller två sen... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0