01.40

Det var så längesedan jag la in ett inlägg så jag tänkte vafan! Nu kör jag ett snabbt innan jag går och lägger mig. Idag var jag och mamma i Malmö för att shoppa till lärarmiddan som vi ska ha på onsdag och till maskeraden som också är på onsdag. Så som vanligt så är jag ute i god tid ;)
Men jag hittade iaf maskeradsaker (disco dräkt och solglasögon från butteriks och platådojor från mammas vän) som jag kanske tar en bild på och lägger ut imorgon...
Dessutom hittade jag en asnice shorts-dress eller vad jag ska kalla det på H&M divided för 199:- Niiice!
Och så fick jag låna en klänning i brist på annat, vilket jag just nu har... Jag menar, det är fyra dagar kvar till lärarmiddan och jag har ingen klänning... Wohoo... Haha, men nu är jag allvarligt dödstrött så jag ska dra mig tillbaka!

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: amanda

vad blev det för klänning:)?(L)

2010-06-06 @ 11:36:06
URL: http://amandajovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0