We got no money!

Men haha! För just nu är det inte sant, för jag har visst pengar. Vi från hus och park gruppen på mitt jobb får exakt all pant från alla burkar och flaskor som folk slänger. Så idag var vi på ICA och pantade hälften av alla burkar och flaskor (allt gick inte in i bilen...) Så jag, Ola och David har tjänat 100:- vars idag. Bara genom pant! Men jag kan ju säga att man luktade inte gott när man kom hem... Typ gammal baksmälla ;)
Och på tal om sprit och sånt skulle ju detta inlägget handla om just det. Smått berusade och stupfulla människor. Haha... Den första händelsen var för några dagar sedan när jag och Hanna var på International street market här i Ystad. Så satte vi oss på en bänk och rätt som det är så sitter det två killar brevid oss. Och Jag skämtar inte! Hade dom ställt sog på varandras axlar hade dom sägert varit fyra meter långa! Helt galet! Men i alla fall så "trodde" dom att vi var typ tjugo! Och undrade om vi skulle hänga med och ta en öl men NEJ! Eller hur Hanna ;) Klockrent svar.
Andra saken. Jag var i världens bästa sommarstad (tål inte att diskuteras, för jag har rätt!) Tylesand. Tova och jag gick på stranden och
-Hallå era glidare! Vill ni hänga på oss? Sa typ fem killar. Eller ja, en sa det fem var med på det. Och visst, gärna för oss. Vi hade inget annat för oss.
Vad var det? En halvtimme senare? Så sitter jag och Tova med en pojke named Jocke som däckade i en buske bakom en kiosk. HAHA! Ganska epic... Men han var söt och snäll och trevlig. Han sluddrade inte ens när han pratade och det är lite status ;)
Men ja, vi satt där med honom i säkert två timmar. Och de andra killarna (ca nio stycken vid den tiden) tyckte att han gled som fan! För dom nio killarna hade tre tjejer medans deras däckade kompis låg med två (HAHA vad fel det lät, men ni fattar).

Det var nog allt. Jag måste sova nu. Jobb imorgon och senare ska jag till Sövde amfiteater och kolla på nån Johan som sjunger Queen låtar. Tagg på det.

Godnatt era sömntutor!


Kommentarer
Postat av: Linda

haha låter skitkul!:D

2010-07-24 @ 11:01:52
URL: http://justanotherandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

haha låter skitkul!:D

2010-07-24 @ 11:02:04
URL: http://justanotherandersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag och mina klockrena svar ;)

2010-07-25 @ 10:28:19
URL: http://allforthemoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0