22.18

Hej alla (ca fyra pers) bloggläsare! Matilda här!
Idag ser jag ut som fan (på ett negativt sett) så det blir ingen bild (H) Haha, men jag ser ut som jag gör för att jag har cyklat 6,6 mil idag med Hanna. Vi cyklade lite längre än till bäddingestrand idag och hälsade på min morfar och hans fru Ingrid. Helt mysigt! Men nu är jag jättetrött... Jag däckar snart rakt ner i tangentbordet på min compaq... Inte bra! Så jag lägger ut en bild pååå:



AMANDAAAA! För att jag älskar henne så mycket och för att hon är bäst. Och för att jag kommer sakna henne massor när hon åker till Serbien :( <3

Airplanes - B.O.B feat. Hayley Williams


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag älskar dig med och jag kommer att sakna dig mer för att du är sååå älskad och underbar(L)

2010-07-06 @ 23:55:22
URL: http://amandajovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0