18.22

Nu är Matilda hemma igen! Men snart bär det av till en ny destination nämligen Loong Chiiiing! Haha det är en Kina restaurang i stan... Jag ska dit med Hanna, Oscar och förhoppningsvis Hampus. Så till kvällsmat blir det Kina mat och jag är galet sugen på en Fanta!

Innan jag drar iväg ska jag lägga upp den mycket eftertraktade top sju listan på mina sommarplågor :D

7. 5 Years Time - Noha And The Wales

6. Koka Kola Veins - The Tough Alliance

5. Leadstar - Timo Räisänen

4. My First Kiss feat. Ke$ha - 3OH!3

3. I'd Rather Be With You - Joshua Radin

2. Airplanes feat. Hayley Williams - B.O.B

1. Say You Don't Want It - One Night Only



Och här har ni videon till vinnarlåten :)


Kommentarer
Postat av: Tei

Sv: du är fin. <3

2010-07-06 @ 00:04:41
URL: http://tteeiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0