Oh, Kelsey!

Jag vill verkligen bli bättre på att ta bilder och redigera dem. Men jag har sadly enough inte Photo Shop... Eller jo, jag har det ju hemma och så men det funkar inte på min dator av okänd anledning. Så jag får köra på ett (för att vara hemladdat) bra (annars dåligt) redigeringsprogram som heter Gimp... Det kan du ladda hem här
Så jag har inte samma förutsägningar att göra toppenbilder som de som har PS.
Sen vill jag blil bättre på att ta bilder på människor, men jag är för feg för att fråga om någon vill "modellera" för mig. Och om jag väl får tag på någon som kan tänka sig att agera modell lär jag inte våga säga till hur jag vill ha dom... Bra jag är va? ;) Haha, men när jag åker till GeKås så ska jag köpa en foto-bok som jag kan ha som portfolio. Super härligt!
Bara för att jag har snackat lagom mycket om foto nu så ska jag lägga upp en bild som jag har tagit och som är oredigerad och sen samma bild efter redigering. Så kan ni säga vilken ni tycker är bäst. Ge mig gärna kritik, för det är bara så man kan bli bättre :)

Före


Efter


Inte så stora förändringar, men ibland behövs inte det ;)

Ska bara säga att Hanna Jacobsson rockar fett!


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag såg förändringen, och jag tycker att bilden blev "trevligare".

Håller med Hanna rockar, men det gör du med:D<3

2010-07-13 @ 23:30:00
URL: http://amandajovic.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack Matilda och Amanda! :D<3

2010-07-14 @ 14:01:14
URL: http://allforthemoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0