Addicted to material!

Bara för att över texten (jag är alldeles för trött för att tänka på vad det heter och detta kommer bli en flummig text) inte ska bli för random så ska jag lägga upp en top fem lista på mina wants just nu.

Eye lash w feathers #44 Black, StargazerNågra insane lösfransar från shock.se


iPhooone!  eller greenheart (sonyericsson hazel)  


Smink, smink, smink...

Precis! Ett stativ till min lille Nikon.

Och till slut

GLAAAAAAAAAAASS! Så nu ska vi cykla (pust och stön för det orkar jag inte egentligen) till kiosken för att glassa med glassen i glasen ;)

Den ordningen på vad jag vill ha är inte i ordning och inte helt genomtänkt. Det är bara några saker som jag har tänk på de senaste dagarna. Ja... Det var allt för denna gången (HAHA! Nästa inlägg får handla om småberusade och stupfulla människor, påminn mig om det).

Poss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0