Nej.

Jag är inte så känslolös som jag verkar. Jag har bara svårt för att få fram rätt ord och uttrycka mig rätt. Jag kom på att jag har ganska svårt för att ta in känslan... (Fan vad fel det lät Ö.Ö) Men jag tror inte att jag ger mig tillräckligt mycket tid. Jag tror att jag ger upp för snabbt. Tänker att "det är inte den rätta" osv. Men så kom jag på att det behöver inte va "den rätta" när man är femton och ska fylla sexton. Så jag ska försöka släppa "tänk om inte" tankarna och köra på för fullt! (Det lät också fel... xD) Men nu ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: Kaela

sv. Yes, det kommer upp på bloggen när jag vet. Älskar My Chemical Romance :)

2010-01-31 @ 22:25:28
URL: http://kaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0