Idag

Idag har jag varit jätte trött. Jag vet inte varför, men jag var det igår kväll med. Förlåt Dimon för det. Så idag har jag legat och slappat, tittat på Mupparna i rymden och lyssnat på musik. Nu ska jag snart upp och hjälpa till med kvällsmaten om jag orkar asa mig ifrån mamma och pappas sovrum (där vi för tillfället har våran stationära dator) upp till köket...
Det blir ingen bild på mig idag eftersom jag inte orkade fixa mig idag. Men ni ska få dagens låt i alla fall.

Tenth Avenue North – By Your Side (jag la in ltar på min iPod och så hittade jag denna låter som jag tydligen har haft på datan utan att veta om det...)

Jag tror att det var allt... Annars lägger jag upp ett nytt inlägg senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0