Skola...

Nu har vi plus... Super kuul! Not,..
Men vi fick ha datorer så då får man passa på, haha. Jag orkar verkligen inte göra något nu... Sportlov nästa vecka! *taggaaa*
Shit, detta kanske blev lite random... Aja... Jag tror inte att mamma läser min blogg så ofta </3 Dumma mamma... Jag får säga åt henne att göra det lite oftare,.. Så hon vet vad jag gör om dagarna! HAHA xD
Jag kom på att min blogg egentligen är meningslös så varför ska hon kolla i den när han kan prata med mig? xD Fail...

FREDAGSMYYYYYS<3

Kommentarer
Postat av: D

Hahaha ofta du låter din mamma läsa bloggen? D:

Omg hade ja aldrig låtit min mamma göra.

Bloggen e privat :$:$

2010-02-19 @ 09:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0