Nationella proven har börjat...

Idag hade alla sveriges nior det första nationella provet som var i svenska. Det var Inte så svårt och jobbigt som jag trodde. Men nästa gång ska jag unna mig något att äta. Det var lite frestande när alla andra hade godis och jag och min vän satt med loka... ;) Nästa prov är på torsdag. Då är det svenska igen men denna gången är det nog hörförståelse. Sen är det ett sissta svenska. Det är tydligen något muntligt. Där kommer jag nog faila totalt. Speciellt om man ska förklara saker xD Det är jag jätte dålig på.

Snön kan ta sig där solen inte skiner... Alla vill ha vår nu känns det som! Men nääää! Då blir det bara mer minus grader och mer snö... GE MIG VÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0