Lista...

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Nej det tycker jag inte 
2. Är du lycklig?: Oftast
3. Är du uttråkad?: Nej
4. Är du ledsen?: Oftast inte 
5. Är du italienare?: Nej
6. Är du cooling? Nej
7. Är du från Irland?: Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Ja

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nej...
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja...
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Jag vet inte...
5. Har du pussat någon under de två senaste veckorna?: Nej
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Haha, nej då är den inte hemlig?
7. Är du kär?: Jo
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Ja

9 TVÅ ALTERNATIV
1. Hår eller ögon?: Ögon
2. Katter eller hundar?: Vet inte
3. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Massa kompisar och en bästa vän?
4. TV eller internet?: Internet
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Cola
6. Utekväll eller hemmakväll?: Hemmakväll
7. Pengar eller lycka?: Lycka
8. Dag eller natt?: Natt
9. MSN eller mobil?: Mobil

TIO "HAR DU NÅGONSIN..."
1. Blivit avslöjad när du försökte smita hemifrån?: Nää.
2. Brutit ett ben?: Nej
3. Gjort nåt du ångrar?: Ja
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej </3 
5. Ljugit för någon du tycker om?: Jo... (a) 
6. Ätit en hel tårta? Usch, nej!
7. Gjort bort dig offentligt?: Ja xD Senast på dansen i tisdag </3 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?: Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja...
10. Velat försvinna?: Ja

SENASTE
1. Som du ringde?: Malin! <3 
2. Som ringde dig?: Kommer inte ihåg...
3. Personen du var med?: Hanna
4. Roliga grejen som hänt?: Kommer inte ihåg, allt är kul i mitt liv 8D
5. Personen du SMS:ade: Venne xD
6. Du skrev till på myspace?: Ingen
7. Du kommenterade?: ?
8. Du tillbringade natten med?: Ensam
9. Du kramade?: Mamma

Kommentarer
Postat av: D

<33 Du kom inte från Irland :((( haha<3



Vem e Patrik ? :O xD

2010-02-12 @ 17:13:50
Postat av: amanda

han borde känna sig som lyckligst. Han har fått en underbar tjej och jag är sååå glad att jag är vän med dig.

Du betyder riktigt mkt för mig och jag diggar dig:D(L)

diggar. hahaha

2010-02-12 @ 17:30:47
URL: http://amandajovic.blogg.se/
Postat av: Pelle Potatis

Malin får ett hjärta, men inte jag? Vad är detta!!??



HAHAHAH :D <3 (du fick ett hjärta)

2010-02-12 @ 20:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0