Dagens...

Dagens låt: Bad Romance
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: Inget
Dagens klädsel: Jeans, t-shirt, armestrumpor och kavaj
Dagens roliga händelse: Jag fick iPoden att göra som jag ville xD
Dagens vill ha: Nytt rum D:
Dagens saknad: Dimon
Dagens drog: Musik
Dagens tråkigaste: Slipmaskinen -.-
Dagens finaste: Min iPod
Dagens måste: Sova
Dagens dricka: Mjölk
Dagens köp: Inget... En biljett till Tomelilla kanske :'D 
Dagens mat: Mjölk och flingor
Dagens kärlek: Sängeeen!
Dagens mående: Trött (förvånade, huh? ;D ) 
Dagens skratt: Har inte orkat skratta xD
Dagens tanke: FUCK THE SLIPMASKIN! 
Dagens irritationsobjekt: Slipmaskinen,..
Dagens smycke: uttöjningen,..
Dagens just nu: Lady gaga goes slipmaskinist 
Dagens önskan: Att jag ska åka till Tomelilla 
Dagens längtan: Sova/Tomelilla

Kommentarer
Postat av: D

Mahahaha :D

2010-02-06 @ 14:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0