Alla hjärtans dag.

Igår kom jag på att det är alla hjärtans dag på söndag. Vi får väl se vad som händer då. Vad ska ni göra? :) (onödig fråga, ingen läser min blogg så ingen kommer svara xD).

Edit: Det är inte förens nästa söndag. My bad (a)



Så ser jag ut idag. Fiint. Tröja, byxor och knas-min. Men det går väl an. Snart måste jag stänga av för jag ska till skolan. Men jag kommer hem direkt för gitarr-lektionen är inställd. Så sen blir det hem, studa till proven och så tagga inför tisdag då Amanda blir SEXTON!
Och så TAGGA! inför onsdag. Skriver mer sen.


Kommentarer
Postat av: D

JA läser din blogg. Men vet inte va ja ska göra på sönda.. Typ inga bussar å så går :(

KANSKe åka till dej? :$<3

2010-02-01 @ 09:00:49
Postat av: Mamma

Alla hjärtans dag är inte förrän nästa söndag, den 14:e!

2010-02-01 @ 09:51:04
Postat av: Mamma

Alla hjärtans dag är inte förrän nästa söndag, den 14:e!

2010-02-01 @ 09:52:29
Postat av: Måns

haha du är duktig på datum du^^(Y)<3

2010-02-01 @ 20:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0