ALLA HJÄRTANS DAG!

Så, nu har jag rätt dag. Jag vet inte varför alla säger att alla hjärtans dag är en skit dag för dom som är ensamma. Men vafan? Ingen av dom är ensamma! Alla hjärtans dag må vara en dag när man köper onödiga saker till dom man älskar. Men det är inget måste right? Och ni älskar väl era föräldrar? Era syskon (om ni har några)?  Och inte minst era vänner! Så lägg inte er energi på att tycka synd om er själva. Lägg energin istället på att älska dom ni tycker om! Gå ut och ta en fika? Eller bara sitt och prata? Lycka till alla!



Jag idag, ni älskar min spegel...
Väskan fick jag av mamma och pappa. Puss på det!


Kommentarer
Postat av: D

Saknar dej redan :((

Alltid så underbart när du e här :((

2010-02-14 @ 18:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0