Wathever you do, don't be afraid of the dark

Det regnar idag. Det gillar vi! Haha, helt ärligt så ville jag att det skulle regna idag! För då kan man sitta inne och mysa med en bok, film eller datorn utan att mamma tycker att man ska gå ut... Så idag blir det en osminkad mysdag med raggsockar!



Dessutom kommer min nygifta mormor på besök... Hm, lagom irriterad jag blev på henne förra veckan när hon ringde och berättade att hon hade gått och gift sig utan att någon hade fått veta någonting.
Så när hon går i pension kommer hon, mest troligt, att flytta upp till sin man som bor någonstans i Blekinge. Där rök den närheten. Så nu är det bara min farmor (av mina mor och far föräldrar) som fortfarande bor i Ystad.


Kommentarer
Postat av: Tei

Svar:

Thank you dear! <3

Din med! <3

2010-08-17 @ 13:32:13
URL: http://tteeiii.blogg.se/
Postat av: emilia

fin tröja, var har du köpt den ? :)

2010-08-17 @ 13:57:57
URL: http://emilias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0