I want to help a teenager say goodbye to the boyfriend she never even liked

Jag kände mig grymt osocial idag. No idea why... Antar att det var för att broren min klampade ner för trappan och väckte mig en timme innan jag skulle upp i morse. Domma haaan! :(

Nu ska jag plocka undan lite på golvet, skriva av låttexter och gitarr ackord sen ska jag antagligen sova. Jag är helt slut! Haha, men jag vill ha popcorn... Men jag failar nog med det ;) Haha, jag kommer inte orka.

Ohohooo! Bilder!




Mmm... Bröst ;)

Jag hittade två äldre saker nästan precis. En nyckel som jag gjorde till ett halsband och en annan sak (det är inte en broch) som jag inte vet vad det är men fin var den. Och den har tillhört min mammas mormor tror jag. Mycket vacker enligt mig. och jag vet inte riktigt vad jag ska använda den till. Men jag har för mig att sånt "gammal-fint" ska bli modernt nu så jag ska spara den och hitta något jag kan göra med den. Den hade varit fin som ring...


Kommentarer
Postat av: Ð

Gillade andra bilden!

2010-08-28 @ 01:08:23
Postat av: Tei

Svar:

HAHA, jag vet! :D Bara så att du inte tror att det är jag, det är inte jag. xd<3

2010-08-28 @ 12:47:27
URL: http://tteeiii.blogg.se/
Postat av: amanda

jag trodde först att det var en ring och den var jättefin:)<3

2010-08-28 @ 19:11:22
URL: http://amandajovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0