I want a perfect body, I want a perfect soul

En lowlife cambild nu:



Bara för att det var längesedan ni såg mig och ni har säkert saknat det ;)

Jag vet att jag sa att jag skulle lägga upp bilder från España idag, men jag är värkligen jättetrött och av någon underlig unknown anledning känner jag mig nere... Kanske är det vädert. Men för att göra allting mycket bättre så är mamma förrkyld och förmodligen också jättetrött så hon har varit lite gnabbig idag... Och Jag var väl i vägen så jag blev offer idag. Det låter allvarligare än vad det var. Haha, jag lovar.
Jag var på biblioteket idag. Det blev fyra böcker och jag har satt upp målet att läsa klart alla böckerna (snitt-tjockleken är ca 8 cm) inom en månad (innan de ska lämnas tillbaks). Lycka till Matilda...
Efter biblioteket drog jag till Hemmakväll och hyrde 21 och 500 Days of Summer. Där köpte jag även två Ben&Jerry 0.5 liters glassar... Haha, dom var nedsatta till nästan halva priset så då far man passa på eller hur?

[Ny design, några kommentarer?]


Kommentarer
Postat av: Linda

såg du killen i jeansskjortan igen?;) ja tkr din nuvarande design är mkt fin!:D

2010-08-14 @ 20:59:21
URL: http://justanotherandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, tänkte också fråga om killen men Linda hann före. ;) Men okej, nu vill vi ha svaret!!

2010-08-14 @ 21:25:36
URL: http://allforthemoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0