Back on Track

Och så var det dags för att blogga igen. Suck... HAHA! skoja! Men jag är i alla fall hemma igen. Jag kom hem igår men jag har inte orkar starta datorn fören idag. Skumt, jag vet... Men nu sitter jag här och orkar inte göra någonting. Så jag lägger ut bilder från Spanien (där jag har varit nu i nio dagar) en annan gång. Typ imorgon. För ikväll ska jag och Hanna Jacobsson till Marsvinsholm och Ystads Stående Teatersällskap och kolla på Marqurells i Wadköping. Trevligt trevligt. Men nu först måste jag cykla till Biblioteket för att lämna tillbaka två böcker och låna några nya. Sen ska jag baka nån kaka.

Hoppas att ni har saknat mig, för jag har saknat alla er gump mycket!

/MatildaWitting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0