Todeloo motherfuckaaaaaaaaaaa...

Höhöö! Hanna var på sushi besök idag. Satans nice var det. Och for the reckord så gjorde jag sushin själv! Och ja, den var amazing! För jag gjorde den ;pPppPpPPppP
Alltså, jag är bara lite trött... Men så kan det gå när man sitter ner... HAHA! Jag är så grymt tråkig :D

Men gissa en sak! :D
Jag kommer ha träffat SEX vänner från olika städer långt ifrån mig i sommar! Det är pretty awsome :D Så jag antar att det blir att åka en sverige runt resa nästa sommar för att gottgöra alla som hälsat på mig nu... HAHA! Men åker vi till Sthlm med familjen nästa sommar eller så så kommer jag (förhoppningsvis) träffa minst två av de jag vill träffa. HAHA! Ville bara berätta det ;)

jag och Hanna kollade på Baksmällan idag med. Det är typ fjärde eller femte gången jag ser den. Men Hanna hade aldrig sett den och den är LÄTT värd det!

Som Inception som jag såg med la familia igår. Den var AWSOME! Typ fede bäst! Men jag måste nog se den igen för jag kommer nog hänga med lite bättre då ;)
Den var ganska komplicerad och slutet är skitbra! I alla fall enligt mig. Men det tål att diskuteras antar jag.
Den handlar i alla fall om (HAHA! Lönt att jag förklarar... För jag är så dålig på att förklara och detta är en svår film att förklara) en man som kan ta sig in i andras drömmar för att sen få ut information eller något liknande. Och såklart så träffar dom på någon badass man som tycker att i stället för att sno ideér av folk så ska dom plantera en idé i någons huvud så att han badass mannen kan få det han vill ha (ni som gissar att det har med pengar att göra har rätt). Att plantera en idé heter tydligen inception på engelska därav namnet antar jag ;) Och nu ska jag sluta förklara, annars avslöjar jag säkert hela filme... Inte okej ;)

Puss godnatt!

Btw... Måns borde varit inloggad på msn nu... För jag ville prata med honom.

Kommentarer
Postat av: Tei

DU ÄR FIN.

Även om du inte har någon bild nu. ^^ <3



POSS! <3

2010-08-01 @ 22:31:33
URL: http://tteeiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0