Just for tonight

Aouch... Jag borde se på film nu. Haha! Det är inte ofta man borde det ;) Men jag har bara idag (och lite av imorgon) på mig att se [500] Days Of Summer igen. För den var så charmig! Sen måste jag snällt lämna tillbaka den till HEMMAKVÄLL. Sen tror jag inte det blir något mer filmhyr fören kanske nästa helg. Beroende på hurvida jag mår bra eller dåligt i imn nya klass ;)

Jag kom på en sak nu när jag satt här och skrev. Jag kanske kna fixa ihop en fika med mina vänner nästa helg. För att höra hur allas skolor, klasser, klasskamrater, kurser och så vidare är.
Det hade varis skitkul! Det får jag föra vidare...


Kommentarer
Postat av: Linda

Om jag inkluderas i den hopen av vänner, så tyckte jag det var en bra ideé, annars inte;)<3

2010-08-19 @ 21:31:00
URL: http://justanotherandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0