I am tired of being all alone

Jag vill bara berätta lite om mig själv. Fick lust att göra det.

Jag har nyss börjat på Gymnasiet i Ystad. Jag går naturvetenskapsprogrammet med inrikning natur som det så fint heter. Men jag kallar det NV och jag har helt klart hamnat i världens grymmaste klass! Har nog aldrig trivts så bra i en klass som jag gör nu. Låg och mellanstadiet var egentligen ett helvete, högstadiet var nice men jag har lämnat det bakom mig och nu. Jag menar WAOW! Haha.

Jag spelar gitarr. En gång i veckan på Kulturskolan och massa gånger hemma. Nu ska jag börja dansa snart igen. Det kommer bli niiiiiice! Jag älskar att dansa. Dessutom är jag ganska intreserad av att skissa eller teckna eller vad som låter bäst. Vet inte om jag kommer lägga in så mycket mer bilder på bloggen. Det skulle va om ni bad mig. Men då kanske jag inte orkar. Ni får beställa tid och komma och kolla på min "verk" personligen istället ;)

Och så tycker jag att Spotify är underskattat. Även om nästan alla med internet använder det. Jag tycker också om mobiltelefoner. Inte den jag har just nu, men förhoppningsvis den jag ska få nästa vecka (om den kommer över huvud taget... Jag är tveksam just nu).

Det är allt jag kommer att skriva nu. Ingen bild ens... Det var dågligt... OOH! På tal om bilder... Jag älskar min kamera, och jag tycker om att ta bilder med den. Och redigera bilder. Men jag förbannar att min dator inte tål Photoshop. Men jag får nöja mig med Gimp ett tag till antar jaaaag... Det var allt. Tjopåer!

Rubriklåten Secondhand Serenade – Your Call


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0