Haven't had a dream in a long time

Ville bara berätta att detta är den tredje rubriken från Please, Please, Please Let Me Get What I Want... Men det är en ganska awsome låt! Så lyssna på den! Förresten. Lyssna på dessa låtarna:

1. Muse – Please, Please, Please, Let Me Get What I Want (klart att det ska vara med Muse, men Smiths gjorde den från början)
2. The Hives – Tick Tick Boom
3. Timo Räisänen – Creep
4. Magnus Uggla – 1:a gången
5. Ola – Overdrive

Alltså musik-Sverige är ganska underskattat... Jag menar, de tre sista är svenska artister, och texterna är insane bra (i alla fall Timo och Magnus, har inte lagt Olas text på minnet än...) Och nu spelar jag låt nr 1 på gitarr tout le temps... HAHA! Men jag måste skriva ner texten... Så jag kan ha ackorden utan datorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0