Exogenesis: Symphony Part 3 [Redemption]

Bäst till sist! Eller något... Fortfarande Muse låt ;)

Detta sista inlägg ska handla om min nya frisyr. Jag var nämligen hos frisören (halv åtta... En LÖRDAGMORGON?!) i morse. Och nu har jag nya slingor och nyklippt hår :)



Vad tycker ni? Själv är jag väldigt nöjd :)

By the way... Jag fick en kommentar innan. Och då var det en som kanske ska gå i min klass sen. (Ja, jag ska gå NV och börjar på måndag klockan tio) Men där var inget namn, ingen webaddress, ingenting! Så jag är lite freakad ;) Haha, men jag hoppas att jag får reda på vem det är ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag äääälskar muse. så vet du iallafall något om mig ;)

2010-08-21 @ 17:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0