Ah ja PHAllar inte...

Alltså, ni måste skoja med mig! Det är folk som redan räknar ner hur många dagar det är kvar till skolan börjar! Är det som ni längtar eller? Haha, ursäkta min irritation men ärligt? Om ni inte vill att skolan ska börja, räkna då inte ner? xD

Jag menar hallå? Man blir ju super deprimerad bara genom att titta på det! Eller hur? Så njut av de sista dagarna ni har i frihet! Det ska jag göra i alla fall. Jag ska på semester, jag ska träffa två awsome flickor! NIIIIIIICE! Det gillar vi STARKT! Sen ska jag tältaaa! HAHA! Nice... Sen ska skolan börja. Men det lär vara chill (INTE FÖR JAG SKA GÅ NATUR... Fan... HAHA! Jag kommer inte passa in och så kommer jag faila på matten...)

SEN SKA JAG SE LADY GAGAAAA! Hett ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

22 dagar kvar tills skolan börjar. ;) Haha, men du får ursäkta, jag längtar faktiskt liite. :)

2010-08-02 @ 10:54:09
URL: http://allforthemoney.blogg.se/
Postat av: Tei

Och sen kanske träffa Tei Tei Tei Tei! : D

2010-08-02 @ 17:47:27
URL: http://tteeiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0