Yeah we're going down

Du skojar inte om hur mätt jag är nu?! HAHA, jag har ätit en massa Ben&Jerrys... Men efter ett tag så smälte den och då är det inte lönt att stoppa in den i frysen igen. Så nu är jag mätt som en plätt...

Imorgon är det fredag. Och med fredag menar jag inspark! OOOH! Läskigt... Det stod på lappen att vi skulle vara på stranden och att vi ska ha med oss ombyte... Illaaa! Det börjar bli kallt ute så man är inte direkt taggad på att bada ju ;) Men jag hoppas det blir nice!

Och nu är det bestämt på riktigt. Mitt rum kommer inte vara sig likt efter helgen! Wao wao wao, (som Pontus Månsson säger för att sedan blåsa en i huvudet och bitas ;) )
Med det menar jag att mamma och pappa har sagt att jag ska få göra om på mitt rum denna helgen vilket är niiiiiiiice! Höhö, så nu ritar jag på väggarna och sätter kryss i taket ;) Bokstavligt talat.



Yeeezz, världens ballaste bild.


Och en lagom fet bild på en busig Matilda som hoppar i sängen!

Bara för att mina bilder är så himla balla. Puss på er. Hörs i helgen om jag överlever insparken ;)

RL: OneRepublic – All The Right Moves


Kommentarer
Postat av: amanda

jag hoppas att du överlever för vi ska träffas en dag:)<33

2010-09-03 @ 14:52:49
URL: http://amandajovic.blogg.se/
Postat av: amanda

jag hoppas att du överlever för vi ska träffas en dag:)<33

2010-09-03 @ 14:52:55
URL: http://amandajovic.blogg.se/
Postat av: Panda

Love på Onerepublic <3

2010-09-03 @ 23:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0