Great are the wonders that silence shows

Hej, hejdå. Det är typ vad jag hinner med nu... Men jag pallar verkligen inte mer akolarbete nu. Jag har en ny telefon som jag måste ta hand om ju.

Men ärligt... NV is going to be my död. Så sinnessjukt jobbigt! Alla är helt bäst. Insane! Lyckligtvis så har man så sjukt epic vänner. Och jag älskar er alla! Puss på det!

Nu hinner jag inte så mycket mer... Så ni får gosa med två YT filmer istället.



Bara så ni vet så älskar jag denna scenen (och låten) från [500] Days Of Summer. För att det ska bli lite roligare så kan jag avslöja att killen har precis haft sex med Summer i scenen innan... Och hade jag inte sagt det så hade det inte varit lika kul...



Och här är vår engelskalärares låt. 'Nough said.

RL: Rajaton - Butterfly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0