19.39

Herregud.



Idag hade vi det sista nationella provet. Det var muntligt matteprov och jag skulle va med de två i klassen som är bäst på matte. Inte kuul! Men jag fick 3/4 sen vet jag inte vad det betydde men det lät bra ;)
Sen spelade vi upp på musiken. Det gick också bra (hoppas jag). Nu sitter jag vid matbordet och jag måste verkligen träna till biologi provet och idrotts teori som vi har till imorgon... Shit, gissa om jag kommer faila...

Men å andra sidan så slutar vi snart! Woho :D

Dagens låt


Kommentarer
Postat av: Josefine

Svar på din fråga vad förhandsvisningen på SATC 2 kostade är 250 kronor och det var det värt flera gånger om

2010-06-02 @ 18:15:41
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0