21.48

Jag spelade shack med min pappa innan och även om jag tog hans dam först så vann han stort! Så nu sitter jag och tröst tittar på Heroes. (Ja, jag är besatt big time...) Det måste vara en av dom bästa serierna ever made! Gosch, jag älskar den. Men om fem minuter ska jag kolla på The Mentalist. Jag vet, TV nörd...

Och om två dagar blir jag sexton! Grattis till mig ;) Och då ska klassen till Tomelilla för att spela bowling! Asnice! :D Det kommer nog att bli kul faktiskt. Alla klagar/tycker att det är jobbigt och konstigt att man ska spendera sin fritid med sin lärare men det är lite det som är hela poängen med allt ju. Att man ska spendera en kväll tillsammans med klassen innan man skiljs åt, eller hur? Jag tror att det kommer vli kul i alla fall.

Till sist-Dagens låt:

 Drops of jupiter - Train

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0