Hej igen då!

Alltså helt ärligt, jag vill verkligen börja blogga igen. Men jag hinner/hann inte blogga. Men nu har jag lite mer tid så jag kanske börjar igen nu då. Även om det inte är så många som läser men wtf ;)

Vad har då hänt sen sist?
Jag har färgat mitt håt blondt igen och jag tyckte mycket bättre om det röda. Men nu till våren är det nog finast/bäst med blondt. Men vem vet? Jag kanske färgar det rött igen någon gång igen :) Men jag har precis kommit in på mitt gymnasieval (eller det var för typ en månad sen men okej...) så jag har kommit in på NV (nööörd, jag vet... Men egentligen är det så jävla coolt! Det är synd att det bara är jag och Lunde <- min klasskompis ;) som har fattat det. Oc så har jag bestämt mig för att börja åka longboard. Det kommer säkert gå åt skogen. Men det är bara det att jag har inte kunnat dansa på en vecka nu eftersom jag har brytit armen (ja jag lyckades...) så nu har jag varit oerhört rastlös... Men denna veckan har det blivigt bättre och jag ska ha gipset i max två veckor till nu bara så det är nice. Ja, hur lyckades då Matilda klantskallen Witting bryta armen?
Haha, jag hoppade studsmatta och sidan om stog min lillebror och sa att jag inte skulle kunna göra en volt för första gången i år och sen landa på benen. Jag skulle såklart motbevisa honom och började ta sats. Efter ett tag tänkte jag "nä nujävlar hoppar jag" så jag hoppade och sen tänkte jag "nä, jag skiter i det... Fan, shit! Jag är ju redan i luften och halvvägs påväg. Snap..." Ja...
Harald sa att det knakade skitmycket i min arm och att det såg skitläskigt ut. Jag hörde inte knaket eftersom jag skrek somfan! Men fatta hur ont det gjorde! Så pappa körde mig till akuten ca 17:00 förra söndagen men vi kom inte till fören morgonen efter... Och om det är något som är värre än att bryta armen så är det att sova med bruten arm... Men nu är det så gott som okej igen.
Men anledningen till att jag inte har bloggat på sjutusen år är att vi har haft ungefär lika många prov... Jag kommer förmodligen inte vara jätte aktiv, men jag kan försöka lägga in ett inlägg om dagen. Om ni vill?

Nu ska ni få en bild (Acceptera att håret och sminket inte är perfekt, men det är inte så lätt att fixa sig med en arm...)



Det var nog allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0