Just det!

Kommer ni ihåg att jag sa att jag ska sluta småäta? Well, det började igår (den första mars) så nu ska jag hålla upp med småätandet i ett år. Men skidsemesterveckan räknas inte... ;)

Så, no more småeating för moi! <-- ni älskar min internationalitet eller vad det heter.

Det var det första jag skulle säga.

Det andra är att jag tycker att det ska bli sommar! Men egentligen skulle jag inte säga det, för jag skulle säga att jag fick brevet angående när jag ska till Lund idag :)
Så nu vet alla att jag ska dit den 30nde som är på påsklovet ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

jag vill också ha sommar!^^

2010-03-04 @ 18:37:05
URL: http://justanotherandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0