23.34

Jag försöker total-rensa på mitt rum nu så jag kan få mamma och pappa att ändra mitt rum från rosa-blommigt till vitt... Jag behöver nya möbler, nya tapeter och ny förvaring... Mitt rum är i rent kaos nu... Men i alla fall så rensade jag mina skrivbordslådor. Och då hittade jag en massa texter som var sjukt depprimerande! Och jag menar, dåligt är inte mitt liv! Herregud Matilda... Så jag bestämde mig för att skriva lite mer intressanta och roliga texter (Y)


Och idag har jag klippt mig :)


Ganska kort, men jag gillar't ;)

Och så har jag köpt nya byxor ;) Två par bannemaj :) Men jag orkar inte lägga upp bild på det nu ;) För då hade mitt så fina golv kommit med på bilden... Och det är mest för er skull som jag inte tar med bilden. Nu ska jag lägga upp både dagens och gårdagens.

Gos med tungan så länge :)


Kommentarer
Postat av: amanda

Jättesöt Matilda, men du är alltid söt(L)

2010-06-23 @ 20:54:02
URL: http://amandajovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0