01.54

Ohoho! Idag har det varit nice tycker jag! Förutom att det var lite mulet på förmiddagen... Men då kollade jag på film så det spelade ingen roll ;)

Halv sex bar det av till ICA för att handla till kvällens grillning. Jag och Hanna körde lite vegge medans Hampus och Oscar grilladae korv. Det var jättekul och efter grillningen kom Max och hans vän David och lite senare kom även Ola! Jag kanske snackar för mig själv när jag säger att det var kul men jag hoppas att alla andra också tyckte det ;)

Vi kollade på sjätte sinnet nyss. Den är lika bra varje gång. Synd bara att vissa skulle hem innan slutet...

Men nu är jag trött... Så jag ska gå och lägga mig :) Kram runt vaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0