12.21

Hej bästa filmen jag har sett på länge!



Att jag inte har skrivit sen den tjugoåttonde är för att jag fortfarande är i chock efter Eclipse. Gud vad bra den var! Jag vill se den igen och igen och igen och igen och... Åh herregud! Och Neutron Star Collision (love is forever) var med i filmen. KÄRLEK säger jag bara! Jag älskar Muse. Om dom kommer i närheten av sverige/skåna (jag syftar på Danmark) så ska jag LÄTT se dom. Jag missade 30 Seconds To Mars när dom var i Stockholm och jag tänker inte låta Muse komma undan så lätt. Neutron Star Collision (love is forever) är en av de bästa låtarna jag har hört! Och Eclipse är en av dom bästa filmerna jag har sett! Typ man ville bara he mer!

Den 29onde såg iaf ut såhär: Vid fyra halv fem tiden kom mina minsta kusiner hit från Skövde. Nora är nio och William är elva. Men i alla fall, dom stannade inte så länge för dom skulle hem till sin farmor (min mormor) och äta kvällsmat. Så jag åt något till kvällsmat som jag inte kommer ihåg vad det var. Därefter försökte jag hitta något att ha på mig. Det tog ett tag innan jag drog på mig ett par jeansshorts och en grå-svart tröja. Jag kollade på klockan och kom på "shit, vi ska ses vid skolan om fem minuter" så jag packade snabbt som attan ihop min väska och stack som en stucken gris ut genom dörren. Och sån tur är så har min cykel blivigt lagad så jag kunde cykla på den. Jag mötte mina vänner och så bar det av till bian ;)
När vi kom till bion fick vi lägga beslag på en popcorn och en dricka. Och så var det dags för första filmen Twilight som jag antar att alla har sett ;) [PAUS] och sen kom andra filmen New Moon [PAUS] och i pausen fick alla vars en tiokroners hamburgare antingen chees eller ikkechees.
Och nuuuuu! DADADADAA! Så spelade dom Eclipse! Det började med att det regnade och redan där fattade jag hur bra filmen skulle bli! Och nu får jag sluta skriva för annars kommer jag berätta hur hela filmen var och hur den slutar och sånt skit. Så se filmen innan ni pratar med mig!

GO TEAM JACOB!


Kommentarer
Postat av: amanda

ECLIPSE, ECLIPSE(L)

jag vill också se den igen och igen och igen tills nästa kommer ut:P<3

2010-07-02 @ 19:05:43
URL: http://amandajovic.blogg.se/
Postat av: Linda

JAG VILL SE DEN IGEEEEEEEEENNN! :D<3

2010-07-03 @ 23:59:50
URL: http://justanotherandersson.blogg.se/
Postat av: Nea

Haha, team jacob xD

2010-07-05 @ 17:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0