Thats when I come home

Hemma igen bitcheeees!
Men innan jag kom hem han jag göra en del saker till. Som att åka till GeKås i Ullared. Det ni ;) Där handlade jag för ca 1500 :- HAHA! Men jag orkar inte skriva vad allt var. Men det var typ smink, kläder, en skiva, två filmer och lite annat :)

Jag har tältat också :D Med Tova. Det var mys, för det regnade jätte mycket! Elle ja, det var kul till man vaknade på morgonen och halva täcket var vått... Men aja, sånt får man stå ut med ;)

När jag kom hem så slängde jag in väskan genom dörren och duschade så cyklade hela familjen till några vänner som bjöd på kvällsmat. Men jag stannade inte så länge, jag fortsatte till några andra vänner och kollade på skräckfilm. Trevligt trevligt :)

Men maintenant så ska jag äta och senare ska jag kolla på Inception! Tagg ;)

//MatildaWitting

Kommentarer
Postat av: Linda

jag vill osse till ullared!(jag har inte varit där, jag vet jättekonsitgt, typ varenda svensk har varit där. Men juste ja e ju halvpolack så de gäller väll inte mig då, hehe^^) det var roligt igår, merci för de! Och Inception är skitbra! hihi:D<33

2010-07-31 @ 19:25:13
URL: http://justanotherandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0