Say you don't want it!

Haha, jaag vet att ni tycker mycket bättre om att jag skriver överskrifter än tider ;) Nä men kommentera mer! Herregud det blir ju inte kul annars... Okej, jag ska inte säga något. Jag är sämst på att kommentera. xD

Idag var mer chill än igår. Dagen gick snabbare och så är det fredag ju ;)
Trodde inte att jag skulle orka med att skriva något men här sitter jag i alla fall och skriver. Det blir bara en kort totalt onödig text men skit samma... Jag kan säga att hela dagen har jag gjort rent på toaletter... Och det kommer jag antagligen göra i tolv dagar till... 5000 kronor, 5000 kronor... Tänk på det Matilda!

Godnatt eller ja... Ni som ska upp och jobba på en lördag... Till er andra, ha en fortsatt bra natt!


Kommentarer
Postat av: Amanda

One night only <3 fake scenes, the plastic-made dreams. SAY YOOU DONT WANT IT!<33

2010-07-11 @ 22:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0