Oh God! Give her some IQ!

Åh... Det var längesen... På den gamla goda tiden du vet ;) HAHA! Nä men ja...

Jobbdag idag med, men nu är det dags för fredags kos! Eller hur det stavas om man ska säga det på Norska. HAHA! Jag lovar att jag inte är totalt superdupermegabaoutatrött...
Ikväll så kom min kära farmor på besök och med sig hade hon hennes son, pappas bror, min farbror och mammas svåger. Så man kan ju säga att vi har huset fullt nu ;) HAHA! Epic... (Om ni inte förstod så är det bara en person farmor tog med sig...)



Och jag är nyduschad=fint hår :) oredigerad bild=läskig...

Men i alla fall så såg jag en grymt rolig film! HAHA, ni kanske redan har sett den men i alla fall där --> * är den.

Nu ska jag gå iväg och äta efterrätt ;)

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: H A N N A

Vaddå gamla goa tiden? Tycker den är rätt göttig nu faktiskt. :) Skickade precis ett totalt onödigt sms, behövde få ut min frustration. ;) POSS på dig, vi ses ikväll! :D

2010-07-17 @ 08:25:25
URL: http://allforthemoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0