Live from outer space!

Eller i alla fall Halmstad. Men det är minst lika bra! Om inte bättre till och med. Jag ska inte skriva så mycket. Det räcker att jag lägger upp en del oredigerade bilder (eftersom det är semester så orkar jag inte göra det) på denna fina stad och länkar till en del sköna låtar som acosierar till Tylesand. Här kommer det:


After Beach


Hur stor respekt har man inte om man har en vän från Halmstad?


Fin strand. Det ni ;>


Birds flying high... You know how I feel... Fin strand igen.

Så. Nu har ni fått lite av min sommarkänsla hoppas jag. Några låtar bara, sen är ni så gott som sidan om mig.

Här kommer alla känslorna-Per Gessle (eftersom han äger ett hotell här)
Strand Tylesand-Basshunter (gissa varför...)
Trubaduren-Magnus Uggla (han sjunger Tylesand)

Känner ni någon Halmstad feeling än?

Annars får ni lite Hallänska också

göekböek (gurkburk)

Puss och kram nu då ;)

(min mobil laddades ur och vi glömde laddaren)

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag saknar dig din figur. Hoppas att du har det bra<33

2010-07-31 @ 17:24:41
URL: http://amandajovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0