Kvällsmat och dagens låt.

Mamma och pappa håller på att riva ner vårt finrum och tv rummet. Snart ska dom börja med hallen också. Så fint vårt hus kommer bli sen med undantag för mitt rum då (men det ska vi också göra om) och toaletterna... Men i alla fall så var dom för lata för att laga mat så dom beställde hem pizza. Usch, efter jag har ätit det känner jag mig alltid tjock xD men gott är det så wath the fuck ;) Senare kanske det blir fruktsallad. Mamma vill ha sån, fastlagsbulle eller hur det stavas men jag hoppas på fruktsalladen... Det är godare. Detta kunde bli en kort text om man kollar på vad jag skulle skriva om så nu får jag sluta. Dagens låt:

Evanescence – Good Enough

och hejdå.

Btw, jag ska fixa en ny hejdå bild eftersom 1. jag hade den på min förra blogg och 2. den matchar inte i färgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0