Stan idag!



Jag var på stan idag med Hanna. Fatta hur kul det var! Men jag har liiiiiiite ångest, för jag har gjort av med ca 500 kronor idag kanske... Haha, men jag kände att jag behövde det mesta av det jag köpte. Jag köpte två tröjor (MQ och Lindex), ett par leggins (Lindex), ett armband och ett par örhängen+en ny uttöjning i samma storlek (Lindex, Lindex och Chrispa), en börs och ny hårfärg (Åhlens och Åhlens ;> ) Vi får se om jag lägger upp bild på det imorgon eller om jag gör det efterhand som jag har det på mig.


Kommentarer
Postat av: amanda

1. vilka leggings?

2. de där örhängen?

3. vad för tröja?:)(L)

2010-02-20 @ 21:43:25
URL: http://amandajovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0