Oj vad många inlägg det blev...

Haha, jag blev sugen på varma hallon... Men det var inte det jag skulle säga. Jag kommer egentligen inte ihåg vad jag skulle säga så jag kör igång med något random.
Gud vad jag längtar till imorgon! Jag har ett jättestort shopping-behov! Gosh! Dom har fått in så många fina kläder på Lindex nu, jag blev helt kär altså! Och sån tur är så var mina föräldrar villiga att lägga min månadspeng/barnbidrag fem dagar tidigare i schemat så jag får mina 800:- imorgon istället för den 25te. Men det var något som hade failat med pengarna tror jag men mamma skulle fixa det på något sätt sa hon. Vilket är grymt bra, för jag känner att om jag inte köper något imorgon får jag ångest på riktigt!
Men åtta hundra är inte så mycket... Jag kommer ha handlat upp dom denna veckan altså...

Imorgon: Shopping
Söndag: Ingen shopping tror jag
Måndag: Lasserzoonen 60-65 kr kanske och på restaurang på kvällen 100-200 kronor
Tisdag: Femtio kronor för brottsgåtelösningen (inklusive fika, mhmm)
Onsdag: Ingen shopping
Torsdag: Ingenting, I guess
Fredag: Godis och hyra film? 50-150:-
Lördag: Vet inte
Söndag: Vet inte...

Så sammanlaggt kommer jag spendera ca 350-500 kronor... På en vecka! Oh snap, I need a job!

Bara för det så ska jag stryka på alla mina lediga stunder! Kolla på film och stryka, visst jag kommer svettas ihjäl men får jag pengar för det så är det värt det. Gud, jag måste fan hjälpa till med allt här hemma om jag ska tjäna ihop till något ju...

Tack till er som orkade läsa min något slummriga text.


Kommentarer
Postat av: D

Inte ses i veckan? :'<

2010-02-20 @ 01:37:09
Postat av: amanda

jag orkade:D<3

2010-02-20 @ 12:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0