Nya stilikoner?

Asså, jag typ försöker hitta någon att bli inspererad av. Japan! Jag älskar det! Där finns så mycket att tycka om. Men så vill jag ha någon speciell person så hittade jag Agyness Deyn och jag diggar verkligen hennes stil. Nu säger jag inte att jag ska bli exakt som henne, jag vet inte ens om jag passar i kort hår... Men jag blir inspirerad. Så vad tycker ni? Passar jag i en liknande stil?

Regina Spector har också en cool och avslappnad stil. Det jag vill ha, fast jag vill nog ha lite med "edge"... Men jag tror inte att jag passar i den stilen.

En annan som man kan bli inspirerad av är Kat Von D. Men tatueringarna gör henne och så många tatueringar vill jag inte ha... Om jag nu vill ha några överhuvud taget.


Och så vill jag byta frisyr... Jag vet inte om jag vill byta färg med... Vad tycker ni


1. Rakt och långt

2. En kort och spretig frisyr

3. Eller en ruffsig

(väljer ni den som är längre blird det ju att jag låter det växa)
Snälla kommetera, jag har ingen aning

Kommentarer
Postat av: D

DU SKA INTE BYTA FRISYR!!!

DU E VACKER SOM DU E MATILDA<3333333

2010-02-02 @ 21:34:40
Postat av: D

Men om du måste.. Ta nr 1 :/

2010-02-02 @ 22:01:33
Postat av: Josefine

Tycker du ska ha den färgen du har och den frisyren som du har med

2010-02-02 @ 23:42:12
URL: http://jossegolddigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0